Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Εμένα με νοιάζει

Τίτλος: Εμένα με νοιάζει
Είδος βιβλίου: αφηγητικό
Συγγραφέας: Γαλατεία-Γρηγοριάδου-Σουρέλη
Εικονογράφος: Σπύρος Ορνεράκης
Εκδότης: Πατάκη
Τόπος: Χωριό Ανθόπυργος
Ήρωες: Κύριος Βγένας, δάσκαλος, γραμματέα, παλικάρι, ο κυρ Αλέκος, ο Λευτέρης, Ελένη κ.λ.π
Υπόθεση: Ένα συναρπαστικό γλάφυρο μυθηστόρημα , που ευαισθητοποιεί το νέο καυτό πρόβλημα της εποχή μας, τη ρύπανση του περιβάλλοντος. Τονίζει την ατομική ευθηνή για την καταστροφή της Γης. Μια ολόκληρη τάξη σχολείου καταλαβαίνει τον κίνδυνο, παλεύει και αγωνίζεται με το σύνθημα <<εμένα με νοιάζει>> Εμένα με νοιάζει αν ένα πεύκο κόβεται ή καίγεται, εμένα με νοιάζει αν ένα βοτσαλάκι λερωθεί από τα απόβλητα. Γιατί δικό μου το πεύκο, δικό μου το βοτσαλάκι. Μπορώ να αλλάξω τον κόσμο εγώ, γιατί εμένα με νοιάζει.
Μου άρεσε/δεν μου άρεσε και γιατί;
Μου άρεσε γιατί μιλάει για τη γη και γιατί πρέπει να σεβόμαστε το περιβάλλον.
Βαθμολογία: 8-10 εξαιρετικό
0-5 μην κάνεις τον κόπο να το διαβάσεις
6-7 πολύ καλό
8-10 εξαιρετικό                              Αθανασία Ε2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρέπει να είστε μέλος αυτού του ιστολογίου για να σχολιάσετε τις αναρτήσεις μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.